Szállítás és Fizetés

Megrendelés     Visszaigazolás     Fizetés     Megrendelés átvétele    Szállítás     Garancia, és a Megrendelés Lemondása

Megrendelés

A megrendelés menete:

1.A termék, vagy termékek kiválasztása után kérjük küldje el nekünk rendelési igényét e-mail-ben.
(ha egyedi bútort szeretne, akkor küldhet rajzot, vagy skiccet is. Ennek alapján, igény szerint 3D-Látványtervet készítünk önnek)

A rendeléshez az alábbi adatokra van szükségünk:

A. Kapcsolattartó adatok:

  • Név
  • Szállítási cím
  • Kapcsolattartó telefonszám

B. A termékek adatai:

  • A termék típusa
  • Választott szín
  • Választott méret (ágykeretek esetén)
  • ágykeret rendelése esetén az ágykeretbe szánt matrac magassága
    (alapból 15-20cm magas matracokhoz állítjuk be az ágykereteket, ettől eltérő magasságot mindenképp jelezni kell, mert nem lesz esztétikus a végeredmény!).
  • esetleges egyedi méretigény jelzése

C. A szállítás adatai:

  • az alap szállítási költségen felül kér-e plusz szolgáltatást
    (plusz rakodószemélyzet, ágykeret esetén összeszerelés)

2. A megrendelés beérkezése után válasz e-mail-ben küldünk egy visszaigazolást a várható szállítási határidővel, és a fizetési kondíciókkal.
3. A gyártás megkezdéséhez 50% előleget kérünk, amihez a szükséges adatokat (cégnév, bankszámlaszám) az összesítőben küldünk. Az átutalt összegről az utalás beérkezésének napján ÁFÁ-s számlát küldünk.
4. A fennmaradó összeget csak a szállítás napján kell fizetni a sofőrnek.
5. Az elkészült termék szállítása előtt telefonon értesítjük a szállítás napjáról.

Visszaigazolás


Megrendelésről megerősítést küldünk e-mailben amelyben az alábbi részletek szerepelnek:Díjbekérő Minta

  • rendelt termék(ek) megnevezése
  • paraméterei: pl: szín/ alapanyag/méretek mennyisége
  • bruttó vételára
  • bruttó szállítási költsége (amennyiben kiszállítás lett igénybevéve)
  • egyéb költségek, amelyek külön megrendelésre kerültek, pl.: helyszíni összeszerelés, stb.
  • összesen fizetendő bruttó végösszeg
  • megrendelő adatai
  • szállítási cím (vagy személyes átvétel esetén az átvétel helyszínét)
  • számlázási cím
  • fizetési mód

Fizetés


Egyes termékek megrendelése esetén előleg befizetése után érvényesítjük megrendelést. Az előleget banki átutalással, személyesen, vagy rózsaszín csekken is fizetheti. Az előleg összege általában a vételár 50%-a. A fennmaradó összeget csak átvételkor kell készpénzben fizetni a helyszínen. Előlegszámla minta

Az előlegről az összeg beérkezésének napján előlegszámlát állítunk ki, amit e-mail-ben küldünk el.

A fennmaradó részről szállításkor a megrendelt termékekkel együtt a szállító adja majd a végszámlát.

Árak
A Weboldalon található termékek árai Bruttó árak, amelyek már tartalmazzák az Általános Forgalmi Adót (ÁFA). A termékeknél feltüntetett ár az Alapár, amely nyírfától eltérő anyagtól függően változhat.

Megrendelés átvétele


Megrendelése kérhető kiszállítással és személyes átvétellel is.
Ha nem kér kiszállítást, akkor a termékek az alábbi címen vehetőek át:

B-Trend Lakberendezés - 6500 Baja, Szabadság utca 52.
Nyitvatartás:
Hétfőtől - Péntekig: 9:00 - 17:00,
Szombaton: 9:00 - 12:00,
telefonos egyeztetés esetén más időpontban is megoldható az átvétel.

Szállítás


Amint megrendelés szállításra kész állapotba kerül, e-mailben, vagy telefonon értesítést küldünk, hogy hamarosan várható a megrendelt termékek érkezésére. Az értesítő e-mail-ben, vagy telefonon várható. Ekkor egyeztetjük a várható szállítási időpontot. A szállítási időnk 4-6 hét. A szállítási díj alacsonyan tartása miatt túrajáratban szállítunk.

Termékeink többsége összeszerelve érkezik, kivételt képeznek ez alól az ágyak, amit össze kell szerelni használat előtt.

Szállítási költség
A szállítás költsége Magyarország meghatározott részein* 5.000 Ft.- termékenként. Több termék együttes rendelése esetén maximum 20.000 Ft.- Az árajánlat készítésekor mindig előre közöljük a várható szállítási költséget ( *A meghatározott részek: Budapest és környéke, Baja és 50 km-es körzete, Baja - Budapest útvonal) Természetesen a meghatározott részektől eltérő településekre is szállítunk, akár külföldre is. Szállítási díj a rendelés mennyiségének függvényében lehet akár 0 Ft.- is

Szállítási csomagok:

A kiszállítás utcacímre való eljuttatást jelent, nem tartalmazza a bútornak a Vevő lakásába való bevitelét. Ennek igénybevétele egyedi ajánlatkérésre lehetséges. A szállító egyedül megy, kérjük, gondoskodjon segítségről! Természetesen felár ellenében tudunk biztosítani plusz rakodó személyzetet is. Emeletre való szállítás esetén felárat kell fizetni a szállítónak, "Gold" szállítási csomag esetén is! Lapraszerelt, vagy szétszerelt állapotban szállított termékek esetében az összeszerelést szállításkor nem tudjuk biztosítani, de igény szerint, külön díj ellenében ezt is megoldjuk. Ezt a megrendeléskor kell jelezni.

Szállítási Határidő
A szállítási határidő tájékoztató jellegű, így előfordulhatnak eltérések a visszaigazoláshoz képest. Előleghez kötött megrendelés esetén a szállítási határidőt az előleg beérkezésétől számítjuk! A beérkezett előlegről e-mailben visszaigazolást küldünk. Amennyiben a visszaigazolás nem érkezik meg az utalást követő 1 munkanapon belül, kérjük jelezze! Csekkes fizetés esetén az átfutási idő 1 hét is lehet a postai ügyintézés miatt.

A termékek várható határideje általában 4-6 hét. Ez tájékoztató jellegű, körülbelüli információ. A határidőket igyekeztünk a lehető legelőrelátóbban megtervezni, azonban ezek változhatnak, de körülbelül ezzel kell számolni. Sajnos bármikor előfordulhat késés a partnereink, adminisztrációs, vagy akár technikai okok miatt, amikért sajnos nem tudunk előre felelősséget vállalni, de mindent megteszünk, hogy elkerüljük.

Garancia, és a Megrendelés Lemondása


Termékeink jótállási ideje 1 év, amit a számlával, vagy annak másolatával lehet érvényesíteni. Kérjük, őrizze meg a számlát, vagy a másolatát, hogy azonnal segíthessünk, ha szükség van rá!

A megrendelés a szállítás megkezdése előtt bármikor kötelezettség nélkül lemondható, ebben az esetben, kérjük ezt írásban tegyék meg! Az átvételt követően 8 napon belül bármikor visszamondható a megrendelés, vásárolt termék visszaküldhető. Ha már a bútor kibontásra került, akkor sem kell kétségbe esni. Nem csak a bontatlan, eredeti csomagolású termékeket vesszük vissza - mert pl. a rendelt színt ellenőrizni kell, így ki kell csomagolni - hanem azt is, ami már kibontásra került. Ezt a garanciát csupán három esetben nem tudjuk vállalni: ha a bútor használat közben megsérül, karcolódik, vagy ha egyedi méretekben, egyedi kialakítással, kifejezetten az Ön kérésének megfelelően gyártjuk le a bútort. A visszaszállítást igyekszünk a leghamarabb intézni, maximum a bejelentéstől számított 30 napon belül.

Fontos tudnivalók a garancia érvényesítéséhez
nem vonatkozik a garancia:

ha a hiba káresemény következménye,
ha a terméken a vevő vagy idegen személy átalakítást, javítást végzett,
a szín és erezet eltéréséből adódó reklamációt csak abban az esetben tudjuk elfogadni, ha az a fa anyaghibája vagy festési hiba következménye. Nem tekintjük a fa rajzolati és egészséges színbeli (egyenes és fodros szálú,bélsugaras stb. ) eltérését garanciális problémának!!!!!
Felhívjuk a figyelmét, hogy a természetes fa anatómiai felépítése miatt egy ajtón belül is lehetnek színeltérések, különösen a függőleges és a vízszintes alkatrészek találkozása esetén, mivel a pácolás ellenére a fényvisszaverődés más és más lehet. Ez nem kivédhető jelenség, mert a fa nem műanyag, felépítése nem homogén. Az ebből adódó jótállási igényeket nem tekintjük garanciális problémának.
Tűgöcs (csomó) megengedett értékei: 0,2m2-en maximum 3 darab. Csak ezt meghaladó göcsök esetén fogadunk el garanciális igényt.
Ha nem a gyártó szereli a bútort, valamint nem szakszerűen végzik a beállításokat, az ebből keletkező problémákat nem tekintjük garanciális hibának!
Rendellenes használat miatti károsodásra / kezelési – használati útmutatóban előírtaktól eltérő használat, pl: szakszerűtlen tisztítás, rongálás, stb./

Az általunk készített tömörfa frontok esetén 3-5mm rés van a filung és a keret között, ami tökéletes mozgást biztosít a fa számára, de csak 6-10%-os fa front nedvességtartalom mellett, ami a lakóhelységekben (szobaszáraz állapot = 40-58%) elfogadható. Magasabb nedvességtartalom esetén a bútorok-frontok a dagadás következtében tönkremennek. Magasabb nedvességtartalmat érhet el a bútor-front például egy használaton kívüli nem szellőztetett lakásban, vagy új építésű-felújított lakásban, stb., ebben az esetben a bútorok-frontok nedvességtartalma elérheti a 15-20%-ot. Az ebből adódó problémákat és hibákat nem tekintjük garanciális problémának!

A fa természetes anyag, ezért a belőle készült bútor mindig is egyedi lesz. Az erezet és a bütykök a fa természetes velejárói, ezért nincs két tökéletesen egyforma, fából készült bútor. A fa állandóan változik, ezért a belőle készült bútorok színe és szerkezete is módosul az egész élettartamuk alatt. Az első hónapokban hagyja lefedetlenül bútorát annak érdekében, hogy elkerülje a vázák vagy hasonló tárgyak által okozott foltokat. Minél több napfény éri a bútort, ez a folyamat annál gyorsabban halad előre. Ezt a folyamatot úgy lassíthatja le, hogy óvja bútorát a napfénytől és a páratartalom változásaitól. Vizet csak kis mennyiségben szabad használni és azonnal le kell törölni, ha kiborult. Használjon teljesen kicsavart anyagot a törléshez . A fabútorokat nem szabad ingadozó páratartalmú szobákban tartani, mivel a fa alkalmazkodik a körülményekhez és ez tönkre is teheti a bútort. Kerülje a fűtetlen padláson, alagsorban vagy melléképületekben való tárolást! Védje a bútort a radiátorokból vagy más helyről származó közvetlen, magas hőtől! Beltéri lakásbútorát soha ne használja a kertben vagy a teraszon!

Jótállási kötelezettségünk minden olyan hibára kiterjed, amelynek oka nem a vásárlás után következett be, kivéve azt a hibát, amelyet a vásárló már az eladáskor ismert, és amelyre árengedményt kapott, illetve amely miatt a termék osztályos árunak minősült. Jótállási igény érvényesíthető, az eladás napjától számított 12 hónapon belül. A jótállási idő javítás során cserélt alkatrészekre a jótállási idő meghosszabbodik a hiba közlésétől kezdve azzal az idővel, amely alatt a terméket vásárlónk rendeltetésszerűen nem használhatta.

Kapcsolat


Bármilyen kérdés, vagy észrevétel van szolgáltatásunkkal kapcsolatban,
kérjük, jelezze valamelyik elérhetőségünkön: Kapcsolat

 

Köszönjük

ITT ÍRHAT NEKÜNK:

Mellékletek feltöltése

Infinitodesign - Copyright © 2012

Mellékletek feltöltése